هیئت تیراندازی بابلسر Iran ISSF

هیئت تیراندازی بابلسر Iran ISSF

این هیئت ورزشی در سال 1387، توسط جناب آقای سید محسن حسینی به صورت رسمی در دو رشته اهداف پروازی و اهداف ثابت شروع بکار کرده است.

مجمع سالیانه هیئت تیراندازی استان قزوین برگزار شد

۱۵: ۰۱ یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

اخبار فدراسیون تیراندازی

مجمع سالیانه هیئت تیراندازی استان قزوین با حضور نایب‌رییس بانوان فدراسیون تیراندازی و مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مجمع سالیانه هیئت تیراندازی استان قزوین با حضور محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، طاهره علی‌آبادی نایب‌رییس بانوان فدراسیون تیراندازی و منصور شفیع خانی مسئول کمیته استان‌ها  و همچنین حسین زکی زاده رئیس هیئت استان  و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع که از ساعت ۱۰ صبح امروز در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد در خصوص  عملکرد سال گذشته هیئت تیراندازی استان و تقویم سالانه این هیئت برای سال ۹۵ صحبت شد که در ابتدای این مجمع حسین زکی زاده، ضمن خیرمقدم به حاضرین گزارشی از عملکرد هیئت استان ارائه داد.

در ادامه محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با تأکید بر لزوم حمایت از رشته تیراندازی در سراسر استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان خود را نسبت حمایت و پشتیبانی از این عزیزان ملزم می‌داند و اعتقادداریم باید بیش از سایر رشته به ورزشکاران تیرانداز توجه کرد.

وی با اشاره به تکرار رتبه اولی استان قزوین در تیراندازی خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که برای این رشته زحمت می‌کشند مخصوص رییس این هیئت، کمال تشکر و قدردانی رادارم و امیدوارم فعالیت‌های هیئت تیراندازی قزوین در پیشرفت و گسترش ورزشکاران بااخلاق و ملی بیشتر شود.

مشهدی آقایی تصریح کرد: باید این ورزش را بیشتر بین مردم ترویج دهیم تا شاهد کشف استعدادهای بالقوه‌ای باشیم.

همچنین علی‌آبادی، نایب‌رییس بانوان فدراسیون تیراندازی  نیز با تمجید از همکاری و هماهنگی مسئولان استان قزوین در حمایت از رشته تیراندازی گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت و مجموعه کسانی که به پیشرفت این ورزش کمک می‌کنند کمال تشکر رادارم که با اهتمام ویژه‌ای در خدمت جامعه تیراندازی استان و در تلاش برای حل مشکلات آن‌ها هستند.

وی افزود: تیراندازان کشورمان با کسب ۵ سهمیه توانستند توان ای‌های خود را به نمایش بگذارند حال برای درخشیدن و کسب افتخار به المپیک ریو عازم شدند تا با دیگر افتخاری دیگر برای میهن عزیزمان به ارمغان آورند

در پایان نیز رییس هیئت تیراندازی استان قزوین با اشاره به گسترش سالن‌ها در سطح استان افزود: بنده همین‌جا قول خواهم داد تا هر ارگانی در سطح استان جای مناسبی برای آموزش رشته تیراندازی داشته باشد این هیئت در تجهیز کردن آن دریغ نکند و با کمک بتواند مراکز آموزشی را در سطح استان پوش نوارش دهد.

یادآور می‌شود که توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و نایب‌رییس بانوان فدراسیون تیراندازی از کادر هیئت تیراندازی استان تقدیر شد.

نظرات (۲)

بسیار عالی
بسیار عالی